نمونه موردی دانشگاه ایرانی

دانلود پاورپوینت تحلیل دانشگاه عالی مدیریت تهران

دانلود پاورپوینت تحلیل دانشگاه عالی مدیریت تهران

کد محصول:M 5

دانشکده عالی مدیریت به عنوان شاخه‌ای از دانشگاه هاروارد ایالات متحده آمریکا بنا بود که با همکاری استادان آن دانشگاه به تربیت مدیران و متخصصین بخش‌های خصوصی و دولتی بپردازد. بعد از انقلاب اسلامی، این مدرسه با نام دانشگاه امام صادق(ع)، مستقلاً اهداف پیش‌بینی شده را ادامه داد. بنابر‌آنچه ‌‌آمد به نظر ‌می‌رسد که مهم‌ترین ویژگی این طرح استفاده توأمان از الگوهای متفاوت طراحی و انتظام فضایی است؛ طرح مدرسه همواره در میان دو الگوی «ساختمانی بر گرد حیاط مرکزی» و «باغ ایرانی» و سه انتظام فضایی «چهارایوانی»، «دو ایوانی» و «تک‌ایوانی و کوشک» در نوسان است. توجه به این نکته ضروری است که تمهیدات به کار‌رفته در طرح مجموعه بیش از «ترکیب» و «درهم‌آمیختن» این الگوهای ‌سنتی متوجه «درکنار هم نشاندن» آنها بوده است؛ گویی ایجاد این خصایل چندگانه را باید از نیـّات اولیه و اصلی طراح برشمرد.

ساختمان مدرسه در بستري سبز بر فراز تپه‌اي بنا شده است. بستر طرح، مستطيلي به ابعاد 170×110 متر است. فضاهاي بسته كه بر گرداگرد زمين استقرار يافته‌اند عموماً كم‌ارتفاع و يك طبقه‌اند ، و باغي به ابعاد 130×80 را در ميان مي‌گيرند. «دستگاه ورودي» به شكل بنايي دو طبقه در شرق بستر طرح بنا شده است. در ميانة باغ، «ساختمان كتابخانه» ـ بنايي سه طبقه با قاعدة هشت و نيم هشت ـ  از فراز سكويي به هرسوي باغ مي‌نگرد. اضلاع شمالي و جنوبي باغ را «حجره‌هاي دانشجويان» اشغال كرده‌اند كه در دل ديواري قطور پنهان شده و جداره‌هاي باغ را مي‌سازند. «ساختمان مُدرس‌ها» در جبهة مقابل ساختمان ورودي و در ترازي پايين‌تر نسبت به آن واقع شده است.در ادامه با نمونه موردی دانشگاه داخلی با سایت نوین کد همراه باشید.

نمونه موردی دانشگاه مدیریت تهران

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل دانشگاه عالی مدیریت تهران
  • فرمت فایل:پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:50
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل پلان دانشگاه خارجی

تحلیل دانشکده عالی مدیریت تهران، تحلیل دانشکده عالی مدیریت تهران ، نمونه موردی دانشکده عالی مدیریت تهران ،تحلیل دانشکده عالی مدیریت تهران ،پلان دانشکده عالی مدیریت تهران ،نمونه موردی دانشکده عالی مدیریت تهران ،دانلود دانشکده عالی مدیریت تهران ،تحلیل دانشکده عالی مدیریت تهران،برنامه فیزیکی دانشکده عالی مدیریت تهران ،ظوابط و استاندارد دانشکده عالی مدیریت تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.