پاورپوینت تحلیل موزهپاورپوینت نمونه موردی موزهپلان موزه ایرانیپلان موزه خارجیتحلیل پلان موزهدانلود نمونه موردی موزهنقد و بررسی موزهنمونه تطبیقی موزهنمونه موردی موزهنمونه موردی موزه ایرانینمونه موردی موزه خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا

کد محصول:M 13

 

رم، پایتخت ایتالیا تعدادی از معروف ترین موزه ها و گالری های هنری را در خود جای داده به طوری که تعداد موزه ها آنقدر زیاد است که نمی دانید کار بازدید را از کدام موزه شروع کنید. یکی از دیدنی ترین موزه های رم، موزه هنرهای مدرن ایتالیا (MAXXI) است.در ادامه با سایت نوین کد همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

 بنایی که از نظر معماری و آثار، منحصربفرد و خاص است و گردشگران زیادی دارد. می خواهیم درباره موزه ماکسی و معماری خاصش حرف بزنیم، در ادامه الی گشت را همراهی کنید.

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا

وزارت فرهنگ ایتالیا در سال ۱۹۹۸ تصمیم به تاسیس آن گرفته و مسابقه‌ای برای ساخت بنای آن برگزار کرد. از میان طرح‌های این مسابقه طرح «زاها حدید» انتخاب شد، اما اتمام پروژه بیش از ده سال به طول انجامید و سرانجام موزه در سال ۲۰۱۰ درهای خود را به روی عموم گشود.

قرار بود موزه در خدمت آفرینش‌‎های هنری معاصر در این کشور باشد و از همان آغاز رویکردی میان رشته‌ای به هنر و تولیدات زیباشناختی دنیای پیش رو داشت؛ همان چیزی که اساس ایده حدید برای این پروژه نیز بود.

حدید در متنی که طرح را همراهی می‌کرد، به تحول هنر از دهه ۱۹۶۰ میلادی به بعد و فاصله گرفتن از تلقی اثر هنری به مثابه «شی‌ء» اشاره کرد. به عقیده او اگر اثر هنری دیگر صرفا یک شی‌ء نیست، پس نمایش آن نیز فضایی متفاوت می‌طلبد و موزه ماکسی پیشنهاد او برای چنین فضایی بود.

ساختمان موزه مجموعه فضاهای عظیمی است که به شکلی سیال در یکدیگر امتداد یافته و بیننده را میان خود حرکت می‌دهند. به این ترتیب حجمی که از خارج دیده می‌شود بعد از ورود، به شبکه‌ای از سیرکولاسیون تغییر شکل می‌دهد.

برای معمار این پیوستگی فضایی در عین به کارگیری هندسه تکه تکه شده، نماینده سیالیت پرآشوب و دیوانه‌وار زندگی امروز بوده است. انعطاف‌پذیری، طوری که بتوان هر گونه اثر یا اتفاق هنری را در سالن‌ها نمایش داد، هدف اصلی طراحی بوده است.

حضور همه جایی پلکان‌های سیاه رنگ و فرم سقف‌ها بیننده را مدام به حرکت میان فضاها تشویق می‌کند که این امر ممکن است توجه بیننده را از آثار به نمایش درآمده منحرف کند. از این منظر فضاها کاملا متفاوت با موزه‌های آرمان‌گرایانه مدرنیستی هستند.

این موزه در سال ۲۰۱۰ جایزه انستیتوی سلطنتی معماران بریتانیا را که به جایزه استرلینگ مرسوم است، دریافت کرد. منطقه‌‌ای که موزه در آن واقع شده، محله‌ای مسکونی است که زمین‌هایی با کاربری نظامی و صنعتی را نیز در خود دارد و برنامه نوسازی آن با در نظر گرفتن کاربری‌های فرهنگی قصد دارد تحولاتی را در این محله ایجاد کند.

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا

عناصر اصلی موزه در بدو ورود خود را آشکار می‌کنند: دیوارهای بتونی قوس‌دار، پلکان‌‌های معلق سیاه و سقفی که نور طبیعی را به داخل هدایت می‌کند. تیغه‌های باریکی که از سقف آویزانند نور را کنترل کرده و در انتهای خود ریلی دارند که می‌توان آثار هنری یا جداکننده‌های موقت را به آن آویزان کرد.

حیاط مجموعه نیز می‌تواند محل نمایش آثار بزرگ باشد. هم‌پوشانی مسیرها و فضای باز و همچنین مکان‌یابی ورودی اصلی، شهر و بنا را در هم می‌آمیزد.

ویژگی اساسی معماری و ساختاری این پروژه در استفاده از دیوارها به عنوان مدارهای فضایی،  استوار است. فضای داخلی گالری ها به یک جفت دیوارهای موازی محدود شده که کاملا در هماهنگی با حرکت طولی ساختمان هستند. سیستم سقف از نظر فنی و تکنولوژی عنصری کاملا پیچیده است و شفافیت نما، نور پردازی ها، سیستمی برای کنترل دما و رطوبت، و نقاطی را برای آویزان کردن پنل ها با هم ترکیب کرده است. نمایشگاه های رنگارنگ و هیجان انگیز زیادی از هنر مدرن دنیا در این موزه برگزار می شود و هزینه بازدید از آن ۱۲ یورو است.

———————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:60
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل پلان دانشگاه خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا،دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا،دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا،دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنرهای مدرن ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.